PRODUKCJA
Podpisane przez klienta polisy rozliczamy elektronicznie w systemie Insly.
Po podpisaniu przez Kliena dokumentu powinien zostać zeskanowany i podłączony w systemie w ciągu max 2 dni od daty zawarcia umowy ubezpieczenia.
Załączanie skanu: Wchodzimy w menu polisy wybieramy zakładkę dokumenty i klikamy przycisk wyślij dokumenty.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Agent samodzielnie zgłasza wypowiedzenie polisy poprzez formularz na stronie
www.eins.pl
Anulowanie polis
Agent samodzielnie zgłasza wypowiedzenie polisy poprzez formularz na stronie www.eins.pl
Dokumentem do podpięcia w formularzu jest skan pierwszej strony polisy przekreślonej z dopiskiem ANULOWANO, parafką Agenta oraz datą.
Anulacja powinna być dokonana w dniu wystawienia polisy.
APK
Drukuje się wraz z polisą, rozliczanie w systemie.
PŁATNOŚCI
Przelew:
Wpłaty prosimy przelać na wskazane na polisie indywidualne konto w ciągu 48 godzin od wystawienia polisy.
Gotówka :
Wpłaty prosimy przelać na wskazane na polisie indywidualne konto w ciągu 48 godzin od wystawienia polisy.
WINDYKACJA
powyżej 90 dni nie ma prowizji.