PRODUKCJA
Do Generali rozliczamy TYLKO „EGZEMPLARZ DLA GENERALI“,
z podpisem klienta i agenta (drukowany wraz z polisą) – w portalu załączamy SKAN (do 5 dni)
– bezpośrednio po wygenerowanie polisy kliknij Wczytaj oświadczenie lub przez – Sprzedaż -> Wczytaj dokumenty (oświadczenie).
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Wypowiedzenia, umowy kupna/sprzedaży, wnioski o zwrot składki itp załączamy na portalu
Po wyszukaniu polisy, kliknij w menu akcji i wybierz opcję – Zgłoś sprzedaż i potwierdź
operację.
Skany anulowanych polis wysyłamy na adres: merkury admin@generali.pl
anulowaną (przekreśloną i podpisaną) polisę załączamy także w Portalu – Wczytaj dokumenty.
APK
APK jest w systemie sprzedażowym Merkury.
Przy konkretnym produkcie są odpowiednie pytania do Klienta. APK drukuje się na polisie.
Nie ma osobnego druku.
PŁATNOŚCI
W przypadku wpłat gotówkowych należy wydrukować z portalu dowód wpłaty/ poprzez inkaso/ na którym jest wskazany nr konta do wpłaty.
WINDYKACJA
Jeśli windykacja jest wewnętrzna to wypłacana jest w całości. Jeśli windykacja jest zewnętrza to nie ma prowizji.