PRODUKCJA
Skany na
polisy@tuz.pl
W celu rozliczenia sprzedaży polis systemowych należy do TUZ przesłać tylko te scany stron polisy, które zawierają datę zawarcia polisy, wszystkie oświadczenia i zgody Klienta ( w tym zgoda RODO) oraz podpis Klienta i Agenta.
W przypadku polis wystawionych poza systemem Sobol ( tzw. polisy ręczne) należy wysłać scan wszystkich stron polisy.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Należy wysłać skanem na email:
monika.augusiak@tuz.pl
Zdjęcia należy przechowywać u siebie.
Anulowanie polis
Skany polis do anulowania proszę zaczytywać przez formularz zgłoszeniowy w Sobolu lub bezpośrednio na skrzynkę agent@tuz.pl
APK
W programie Sobol wszystkie APK są do wybrania w zakładce „Do pobrania”.
PŁATNOŚCI
Przelew: numer konta na polisie
Gotówka należy przelać składkę w ciągu 3dni na konto :
93 2490 0005 0000 4600 4305 85** (Alior Bank)
RBG Sp. z o.o
Piotrkowska 148/150,
90-063, Łódź
WINDYKACJA
jeśli polisa nie jest opłacona do 40 dni i weszła na nią windykacja to prowizja nie jest wypłacana.