PRODUKCJA
Dla polis / aneksów zawartych na podpis tradycyjny jest konieczność załączenia
skanu podpisanego przez Klienta dokumentu do 5 dni roboczych .
Zachęcamy do załączenia skanu od razu po zakończonym procesie sprzedaży,
wybierając Dokumenty Polisy.
- skan musi być w formacie PDF .
- zeskanowane 2 pierwsze strony polisy można załączyć pojedynczo lub w 1 pliku.
- dokument powinien być czytelny
Instrukcja dla agentów do obsługi produkcji :
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzEpH73V5CN2B1RDQTcSUyDb86H0IEYlr
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Dla polis przed datą startu ochrony – Agent samodzielnie może anulować polisę w systemie.
Istnieje możliwość anulowania samodzielnie w systemie tylko NIEAKTYWNEJ POLISY (ze statusem PODPISANA), w której nie rozpoczął się okres ubezpieczenia oraz tylko przez Sprzedawcę, który ją wystawiał! W przypadku polis wystawionych na gotówkę, anulowanie oznacza brak przyjęcia płatności od Klienta. Anulowane polisy z formą płatności na szybki przelew, wymagają zwrotu składki Klientowi, wniosek o zwrot składki prześlij przez formularza na stronie www.unext.pl -> zgłoś sprawę- > Formularze wefox (unext.pl).
Dla polis po dacie startu ochrony:
• Do 2 dni roboczych po dacie startu – polisa zostanie anulowana na wniosek Agenta, pod warunkiem dostarczenia oświadczenia o błędnym wystawieniu polisy oraz po pozytywnym wyniku weryfikacji ciągłości ochrony ubezpieczeniowej;
• Powyżej 2 dni po dacie startu ochrony - polisa zostanie anulowana na wniosek Agenta oraz Ubezpieczonego, pod warunkiem dostarczenia oświadczenia o błędnym wystawieniu polisy oraz po pozytywnym wyniku weryfikacji ciągłości ochrony ubezpieczeniowej. Oświadczenie musi zostać podpisane przez Ubezpieczonego i Agenta.
APK
APK w systemie sprzedażowym Insly.
Znajduje się również przy polisie.
PŁATNOŚCI
Przelew :
Przelew oznacza płatność przelewem tradycyjnym na wskazany w umowie nr konta. Termin płatności jest zawsze 7 dni od daty zawarcia umowy.
Szybki przelew oraz BLIK to płatność elektroniczna. Pozytywnie zrealizowana wpłata jest równoznaczna z zawarciem polisy. Wpłaty należy dokonać najpóźniej przed startem ochrony, w przeciwnym razie polisa nie wejdzie w życie!
Gotówka:
Właścicielem rachunku jest RBG sp. z o.o. Nowy numer konta to:
78 2490 0005 0000 4600 2117 31** (Alior Bank)
WINDYKACJA
Prowizja za polisy przekazane do windykacji zewnętrznej zgodnie z umową nie jest Agentowi należna. Przekazanie następuje po 90 dniach od daty wymagalności składki.