PRODUKCJA
Trasti nie wymaga rozliczenia się Agenta/OFWCA z dokumentów polisowych.
Klient i Agent/OFWCA nie podpisują polisy i nie odsyłają kopi/scanu do Trasti. Klientowi należy przekazać wydrukowany dokument polisowy. Zawarcie umowy następuje poprzez opłacenie składki w terminie wyznaczonym na dokumencie polisowym.
Możemy
również wysłać polisę na maila klienta, którego podał we wniosku - mail jest dobrowolny.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
W celu wykonania aneksu prosimy o kontakt z działem Wsparcia Sprzedaży
wsparcie@trasti.pl
.Aneks zostanie przesłany na adres email podany przez agenta.
Umowa kupna sprzedaży i wypowiedzenie nowego nabywcy- prosimy o przyjęcie dokumentów oraz przesłanie ich skanu na adres wsparcie@trasti.pl
Zielona Karta. Prosimy o kontakt z działem Wsparcia Sprzedaży. Dokument zostanie przesłany na adres wskazany przez klienta.
Najlepiej 14 dni przed
planowaną podróżą. Jeśli prośba będzie złożona za pomocą maila, prosimy w tytule
zawrzeć „Zielona Karta”, przyspieszy to realizację wniosku. Skan zostanie przesłany na
adres mailowy wskazany przez klienta/agenta. Oryginał zostanie wysłany Pocztą Polską
na adres korespondencyjny.
Anulowanie polis
Odstąpienie od polisy (wyłącznie przy sprzedaży direct). Prosimy o kontakt z działem Wsparcia Sprzedaży wsparcie@trasti.pl
APK
Na ten moment zewnętrznie trzeba wykonać APK
PŁATNOŚCI
Zawarcie polisy odbywa się przez opłacenie składki, nie jest wymagany podpis klienta pod polisą. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, wskazanym na dokumencie polisowym, umowa nie jest zawarta, a klient nie ma ochrony ubezpieczeniowej.
Rozliczenie płatności przelewem:
Rachunek bankowy jest generowany na polisie dla klienta.
Rozliczenie płatności w formie gotówkowej
Po zalogowaniu na portal Trasti klikamy w zakładkę Rozliczenia
Zaznaczamy„checkboxem”polisy,z których zamierzamy się rozliczyć
Klikamy „Rozlicz polisy”
Na kolejnym ekranie potwierdzamy sumę, którą chcemy wpłacić.
Następnie pobieramy blankiet przelewu.
Po dokonaniu przelewu i jego zaksięgowaniu w systemie Trasti opłacona polisa będzie miała status „ Rozliczona”.
W sprawie pytań związanych z rozliczeniem płatności gotówkowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail wsparcie@trasti.pl
. W tytule wiadomości prosimy wpisać „GOTOWKA”. Brak płatności w wyznaczonym terminie może skutkować blokadą sprzedaży, oraz wstrzymaniem wypłaty prowizji.
WINDYKACJA
Wystawiana jest wnioskopolisa, jeśli nie jest opłacona to Klient nie ma polisy i Agent nie ma prowizji.