INFOLINIA PIERWSZEGO KONTAKTU

Tel. 785 585 256

ROZLICZENIA ALLIANZ

PRODUKCJA :

Polisę dostaje Klient.

Oświadczenie (oraz APK jeżeli występuje) w oryginale powinno zostać przekazane do Allianz.

Jeżeli oryginał jest dostarczony do Allianz nie ma potrzeby dołączać skanów do systemu.

 

WYPOWIEDZENIA, DOKUMENTY, ZDJĘCIA :

Przez KEA w CZAK.

 

ANULOWANIE POLIS :

Dla polis ze statusem „wystawiona” możliwe jest anulowanie w CZAK.

Polisy „składają” się jednak automatycznie dwa razy w ciągu doby (o 18 i 1).

Polisy ze statusem „złożona” przez KEA w CZAK.

Albo jako rozwiązanie umowy jeżeli nie doszło do podpisania dokumentów.

Albo jako odstąpienie od umowy.

 

PŁATNOŚCI :

Przelew: wpłata na indywidualne konto które się generuje w systemie.

Gotówka: należy wygenerować wykaz z numerem konta.