PRODUKCJA RBG
– Jeśli polisa jest podpisana przez klienta elektronicznie – polisę należy dodać do INSLY jako załącznik,
– Jeśli polisa jest wystawiona papierowo to należy zrobić skan podpisanej polisy i dodać do INSLY jako załącznik w tym samym miejscu, gdzie zdjęcia z AC.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Zgłoszenia wypowiedzeń umów ubezpieczenia, umów kupna, sprzedaży, wyrejestrowania proszę kierować na adres:
agent@balcia.pl
Zgłoszenie szkody
T: +48 222 742 222
E:
szkody@balcia.com
Zgłoszenie reklamacji
T: +48 222 742 222
E: reklamacje@balcia.com
Obsługa agenta:
E: agent@balcia.pl
APK
Na chwilę obecną wykonanie APK spoczywa na OFWCA.
O wzór APK Balcia prosimy o kontak do nas. Posiadamy dokument w pdf.
PŁATNOŚCI
Przelew: Numer rachunku widoczny na poliso ofercie. Uwaga – proces poliso oferty. Agent wystawiając polisę musi poinformować klienta, że jeśli ten nie zapłaci składki najpóźniej w dniu rozpoczęcia ochrony to oferta zostanie anulowana. W praktyce anulujemy oferty jeśli po 14 dniach od rozpoczęcia ochrony nie mamy na koncie zaksięgowanej płatności składki. Ofertę uznaje się za zawartą i staje się ona polisą w momencie opłaty składki na wskazany na ofercie rachunek bankowy Balcia. Maksymalny czas na dokonanie płatności przez Klienta to dzień rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.
Gotówka :
Wpłaty z tytułu polis gotówkowych, należy wpłacać na konto:
48 2490 0005 0000 4600 0013 7399
RBG Sp. z o.o. ul Piotrkowska 148/150, 90-063 Łódź
TYTUŁEM: numer polisy, SKŁADKA Balcia.
Wpłaty za polisy należy dokonać na konto najpóźniej 3 dni od wystawienia polisy.
WINDYKACJA
Wystawiana jest wnioskopolisa, jeśli nie jest opłacona to Klient nie ma polisy i Agent nie ma prowizji. Polisę trzeba opłacić najpóźniej w pierwszym dniach ochrony.