PRODUKCJA
Dla polis / aneksów zawartych na podpis tradycyjny jest konieczność załączenia
skanu podpisanego przez Klienta dokumentu do 5 dni roboczych .
Zachęcamy do załączenia skanu od razu po zakończonym procesie sprzedaży,
wybierając Dokumenty Polisy.
- skan musi być w formacie PDF .
- zeskanowane 2 pierwsze strony polisy można załączyć pojedynczo lub w 1 pliku.
- dokument powinien być czytelny
Instrukcja dla agentów do obsługi produkcji :
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzEpH73V5CN2B1RDQTcSUyDb86H0IEYlr
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Istnieje możliwość anulowania tylko NIEAKTYWNEJ POLISY (ze statusem
PODPISANA), w której nie rozpoczął się okres ubezpieczenia oraz tylko przez Sprzedawcę, który ją wystawiał!
W przypadku polis wystawionych na gotówkę , anulowanie oznacza brak przyjęcia
płatności od Klienta.
Anulowane polisy z formą płatności na szybki przelew, wymagają zwrotu składki
Klientowi, prześlij na maila:
agenci@unext.pl
Wniosek o zwrot składki wraz z nr konta Klienta
Aneks może wystawić tylko ten Agent, który wystawiał polisę.
Istnieje możliwość zmiany np. nr rejestracyjnego, danych kontaktowych Klienta.
Zakres ochrony można zwiększyć tylko o Zieloną Kartę.
W celu wystawienia aneksu wejdź w kafel Sprzedaż lub rozwiń panel boczny po
prawej stronie i wybierz
Sprzedaż
APK
APK w systemie sprzedażowym.
PŁATNOŚCI
Przelew :
Wskazany numer konta na polisie
Gotówka:
Nowy numer rachunku bankowego do wpłat za polisy gotówkowe z Wefox. Właścicielem rachunku jest RBG sp. z o.o. Nowy numer konta to:
78 2490 0005 0000 4600 2117 3152 (Alior Bank)
WINDYKACJA
Prowizja za polisy przekazane do windykacji zewnętrznej zgodnie z umową nie jest Agentowi należna. Przekazanie następuje po 90 dniach od daty wymagalności składki.