PRODUKCJA
Polisę zatwierdzoną u agenta – skan podpisany rozliczamy na zakładce Partner w Ihestii
Ofertę wysłaną zdalnie do klienta (do konta lub mailem) Klient akceptuje i wtedy nie musimy podłączać skanu na Partnerze.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Wypowiedzenie, umowy sprzedaży, darowizny rejestrujemy z poziomu polisy, zdjęcia również rozliczamy w Partnerze.
Jeśli jest to polisa do której nie mamy dostępu (inna niż seria 909 lub 911) tworzymy zadanie do Centrali (Agent, utwórz zadanie).
Anulowanie polis :
W systemie, kontakt do opiekuna
APK
Pośrednik może korzystać z własnego papierowego APK lub z szablonów EH (dostępne u managera).
PŁATNOŚCI
Gotówka : przelew należy zrobić w ciągu 3 dni na konto z wykazu.
Przelew : numer konta znajduje się na polisie
WINDYKACJA
Jeśli polisa jest windykowana przez Centralę to nie ma za nią prowizji
HESTIA ŻYCIE
W sprawie produkcji i pytań ogólnych prosimy o kontakt do opiekuna
email :
ewa.swiatek@ergohestia.pl