INFOLINIA PIERWSZEGO KONTAKTU

Tel. 785 585 256

ROZLICZENIA HESTIA/MTU

PRODUKCJA :

Polisę zatwierdzoną u agenta – skan podpisany rozliczamy na zakładce Partner w Ihestii

Ofertę wysłaną zdalnie do klienta (do konta lub mailem) Klient akceptuje i wtedy nie musimy podłączać skanu na Partnerze.

 

WYPOWIEDZENIA, DOKUMENTY, ZDJĘCIA :

Wypowiedzenie, umowy sprzedaży, darowizny rejestrujemy z poziomu polisy, zdjęcia również rozliczamy w Partnerze.

Jeśli jest to polisa do której nie mamy dostępu (inna niż seria 909 lub 911) tworzymy zadanie do Centrali (Agent, utwórz zadanie).

 

ANULOWANIE POLIS :

W systemie, kontakt do opiekuna malgorzata.rudzka@ergohestia.pl

 

PŁATNOŚCI :

Gotówka : przelew należy zrobić w ciągu 3 dni na konto z wykazu.

Przelew : numer konta znajduje się na polisie