PRODUKCJA RBG
Jeśli polisa/deklaracja/APK/pokwitowanie jest wystawiona ręcznie (klient przy biurku) skanujemy strony z podpisem (deklaracja/polisa/APK/ pokwitowanie) i wgrywany skany na:
https://sop.tuw.pl/office/upload-documents
lub za pomocą aplikacji na telefon
MOBITUW (dostępna dla systemu Android w SklepiePlay)
Nie ma już trybu uproszczonego.
Skany należy załączać do 3 dni od wystawienia polisy lub minimum raz w tygodniu.
Anulowane:
- druk ręczny powinien zostać przekreślony bez uszkodzenia kodu QR z adnotacją, datą i pieczątką pośrednika ubezpieczeniowego oraz dodatkowo w miejscu podpisu klienta zamieszczamy wpis: anulowano - skanowaniu podlega strona z podpisem klienta.
OPRÓCZ ANULOWANIA FIZYCZNIE DRUKU NALEŻY ANULOWAĆ POLISĘ W SPS
- skanowaniu podlegają WYŁACZNIE strony z podpisem: polisy/deklaracji
- skanowaniu podlegają wszystkie strony polisy/deklaracji
W każdym przypadku, gdy wyrzutnia nie przyjmie dokumentu – pojawi się komunikat: duplikat/nieznana strona przesyłamy skan na adres
angelika.blazejewicz@tuw.pl
- Nie ma potrzeby drukować KRA z SPS dla TUW ,dokument służy tylko na potrzeby Agenta.
Polisy anulowane po 1 dniu od wystawienia należy przesłać na Pani Beaty Pająk z kopią do managera. [Uwaga potrzebna jest zgoda]
Z opisem, który uwzględnia odpowiedzi na pytania:
- POWÓD ANULOWANIA
-CZY POLISA WESZŁA W ŻYCIE
- CZY JEST PODPISANA
- CZY JEST OPŁACONA
- CZY KLIENT POSIADA POLISĘ W INNYM TU (JEŚLI WYSTĘPUJE TAKA EWENTUALNOŚĆ]
-CZY ANULOWANIE ZOSTAŁO PRZEPROCESOWANIE W SPS – UWAGA JEŚLI NIE NALEŻY NIEZWŁOCZNIE TO UCZYNIĆ
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
– Dokumenty posprzedażowe wgrywamy niezwłocznie po przyjęciu lub kolejnego dnia do SOP – Systemu Obsługi Posprzedaży www.sop.tuw.pl (hasło jest takie samo jak do SPS ALF@), w przypadku problemów możemy skorzystać z email:
wypowiedzenia@tuw.pl
– Załączniki do polisy (zdjęcia/dokumenty) dodajemy przez SPS ALF@ (->STREFA AGENTA ->MÓJ PORTFEL) w terminie 3 dni od wystawienia polisy
APK
Drukuje się z polisą jako oddzielny plik z kodem QR i do rozliczenia w formie skanu w systemie SOP. /aplikacji MOBITUW.
Pojawia się w formie tabeli na polisie.
PŁATNOŚCI
– Opłata za gotówkowe KRA powinna być wykonana tego samego dnia co zamknięcie KRA lub w najbliższy dzień roboczy oraz tuż po zamknięciu miesiąca,
Tytuł przelewu : Numer karty rozliczeń
Konto : 55 1240 6957 4143 0000 0002 0082
WINDYKACJA
Wezwanie do zapłaty jest wysyłanie 21dni po terminie płatności raty.
Prowizja wypłacana jest, jeśli wpłata za polisę/ratę nastąpiła do 60 dnia licząc od daty płatności. [ to jest zła informacja: 49 dni.] Powyżej 60 dni nie ma prawa do prowizji.
Jeśli dojdzie do wznowienia automatycznego polisy, a klient nie opłaci do 12 dnia to prowizja nie jest wypłacana w ogóle.