PRODUKCJA
Skany na
polisy@tuz.pl
W celu rozliczenia sprzedaży polis systemowych należy do TUZ przesłać tylko te scany stron polisy, które zawierają datę zawarcia polisy, wszystkie oświadczenia i zgody Klienta ( w tym zgoda RODO) oraz podpis Klienta i Agenta.
W przypadku polis wystawionych poza systemem Sobol ( tzw. polisy ręczne) należy wysłać scan wszystkich stron polisy.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Należy wysłać skanem na email:
monika.augusiak@tuz.pl
Zdjęcia należy przechowywać u siebie.
Anulowanie polis
Skany polis anulowanych i uszkodzonych oraz deklaracje członkowskie wraz z kartami rozliczeń należy dostarczyć na adres mail: dep.korekty@tuz.pl.
APK
W programie Sobol wszystkie APK są do wybrania w zakładce „Do pobrania”.
PŁATNOŚCI
Przelew: numer konta na polisie
Gotówka należy przelać składkę w ciągu 3dni na konto :
93 2490 0005 0000 4600 4305 8507 (Alior Bank)
RBG Sp. z.o.o
Łódź 90-369 Piłsudskiego 7
WINDYKACJA
jeśli polisa nie jest opłacona do 40 dni i weszła na nią windykacja to prowizja nie jest wypłacana.