PRODUKCJA
Ubezpieczenie grupowe 3-30
1.Kwotację należy wysłać na: Kwotacje sme@uniqa.pl
2.Komplet dokumentów czyli: wniosek, wszystkie zakładki z kwotacji, wydrukowane i podpisane przez klienta, deklarację, skan poprzedniej polisy oraz potwierdzenie opłacenia składki za ostatni miesiąc – wszystko podpisane przez ubezpieczającego wysyłamy w oryginale na adres:
UNIQA Życie , ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
Na początek wysyłamy do sprawdzenia do managera Uniqa w skanach.
oraz obslugasprzedazy@uniqa.pl, odpowiedź z ewentualnymi brakami otrzymamy z ochronazplusem@uniqa.pl ( wszelkie uzupełnienia, również wysyłamy na ten sam adres).
3.Jeżeli w dokumentach nie ma błędów/ braków to od wpłynięcia do centrali trwa to maksymalnie 7 dni.
4.Jeżeli polisa jest w mocy – otrzymujecie drogą mailową polisę oraz certyfikaty dla każdego ubezpieczonego ,a oryginał zostaje bezpośrednio wysłany na adres firmy, która jest ubezpieczającym
.
6.Przystąpienia oraz wystąpienia wysyłamy na : obslugasprzedazy@uniqa.pl,
7.IKU (indywidualna kontynuacja) skrzynka : Kug@uniqa.pl
8. świadectwa uczestnictwa: specjalistki.rejestracja@uniqa.pl
9.Ankieta medyczna: ankieta.ochronazplusem@uniqa.pl
Grupy Otwarte
Rejestrujemy wniosek elektroniczny albo ręczny w e-agencie
Zatwierdzamy w systemie poprze wyślij do centrali.
Skan wniosku podpisany przez klienta wysyłamy na obslugasprzedazy@uniqa.pl
Jeżeli polisa jest w formie zdalnej – wniosek elektroniczny – wyślij do klienta – klient musi odesłać oświadczenie wraz z 2 dokumentami ze zdjęciem na adres UNIQA w odpowiedzi zwrotnej na maila z którego otrzymał wiadomość.
Więcej informacji u Menagera z PPO.