ROZLICZENIA

UNIQA MAJATEK

Awesome Image

Informacje

UNIQA Insurance Group jest jedną z największych grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowej i Wschodniej. UNIQA jest wiodącym towarzystwem ubezpieczeń w Austrii i marką cieszącą się największym zaufaniem na rynku macierzystym, w którym udział w rynku wynosi 14,5 proc.

PRODUKCJA

Polisy rozliczane są elektronicznie, nie wysyła się ani nie załącza polis.

Trzeba załączyć wniosek z podpisem klienta i agenta do każdej polisy jednorocznej.

WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA

Załącza się w systemie.

Poprzez przycisk formularz wysyłki dokumentów do UNIQA ->zarejestruj umowę kupna/sprzedaży pojazdu ( Obowiązuje od 14.06.2021) Film szkoleniowy : https://www.youtube.com/watch?v=NbtKtgQ30yY

Anulowanie polis

PRZEKREŚLONĄ WNIOSKO-POLISĘ Z DOPISKIEM ANULOWANA BEZ PODPISU KLIENTA WYSYŁAMY NA AGENCI@UNIQA.PL

Polisę można również anulować w systemie poprzez formularz online-anulowanie polis ( w ciągu 48 godzin ).

APK

Podpinamy APK tam gdzie wniosek, może to być własny wzór ( GRUPA RBG ) lub APK, które udostępnia Uniqa.

PŁATNOŚCI

Przelew: konto podane na polisie

Gotówka:

Wybierz zakładkę „Zobowiązania”

wybierając ikonę „sakiewki” i właściwy bank z listy dokonaj przelewulub wybierając ikonę „drukarki” wydrukuj blankiet przelewu dokonaj płatności podczas wizyty w banku.

WINDYKACJA

Jeśli polisa jest ok 50 dni po terminie i wchodzi w proces windykacji zewnętrznej- prowizja nie jest wypłacana.

UNIQA ŻYCIE

Awesome Image

Informacje

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie oferuje ubezpieczenia na życie, które dają zabezpieczenie finansowe oraz wsparcie w przypadku zajścia nieprzewidzianych zdarzeń – nie tylko śmierci, ale również tych związanych ze skutkami wypadków oraz problemów zdrowotnych

PRODUKCJA

Ubezpieczenie grupowe 3-30

1.Kwotację należy wysłać na: Kwotacje sme@uniqa.pl

2.Komplet dokumentów czyli: wniosek, wszystkie zakładki z kwotacji, wydrukowane i podpisane przez klienta, deklarację, skan poprzedniej polisy oraz potwierdzenie opłacenia składki za ostatni miesiąc – wszystko podpisane przez ubezpieczającego wysyłamy w oryginale na adres:

UNIQA Życie , ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Na początek wysyłamy do sprawdzenia do managera Uniqa w skanach.

oraz obslugasprzedazy@uniqa.pl, odpowiedź z ewentualnymi brakami otrzymamy z ochronazplusem@uniqa.pl ( wszelkie uzupełnienia, również wysyłamy na ten sam adres).

3.Jeżeli w dokumentach nie ma błędów/ braków to od wpłynięcia do centrali trwa to maksymalnie 7 dni.

4.Jeżeli polisa jest w mocy – otrzymujecie drogą mailową polisę oraz certyfikaty dla każdego ubezpieczonego ,a oryginał zostaje bezpośrednio wysłany na adres firmy, która jest ubezpieczającym .

6.Przystąpienia oraz wystąpienia wysyłamy na : obslugasprzedazy@uniqa.pl,

7.IKU (indywidualna kontynuacja) skrzynka : Kug@uniqa.pl

8. świadectwa uczestnictwa: specjalistki.rejestracja@uniqa.pl

9.Ankieta medyczna: ankieta.ochronazplusem@uniqa.pl

Grupy Otwarte Rejestrujemy wniosek elektroniczny albo ręczny w e-agencie Zatwierdzamy w systemie poprze wyślij do centrali. Skan wniosku podpisany przez klienta wysyłamy na obslugasprzedazy@uniqa.pl

Jeżeli polisa jest w formie zdalnej – wniosek elektroniczny – wyślij do klienta – klient musi odesłać oświadczenie wraz z 2 dokumentami ze zdjęciem na adres UNIQA w odpowiedzi zwrotnej na maila z którego otrzymał wiadomość.

Więcej informacji u Menagera z PPO.