ROZLICZENIA

Awesome Image

Informacje

Klientom indywidualnym towarzystwo oferuje m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, osobowo-turystyczne i odpowiedzialności cywilnej. Firmom działającym w różnych branżach Warta oferuje specjalistyczną i kompleksową ochronę ubezpieczeniową, zgodną ze światowymi standardami.

PRODUKCJA

Dla polis i aneksów wystawionych w eAgent (agent/OWCA podłącza skan podpisanego przez klient oświadczenia)

albo z poziomu polisy (załącz plik – jako „obraz polisy) albo przez funkcję Archiwizacji

Całość komunikacji jest dość obszerna ale jest dostępna u każdego użytkownika eAgenta w Bazie Wiedzy – pod hasłem „Archiwizacja"

Zaostrzamy kryterium „Blokady sprzedaży” u OfWCA ze zbyt wysokim poziomem brakujących skanów. Po 01.09.2024 blokada następować będzie automatycznie w przypadku 5% (lub więcej) braków skanów w stosunku do całej produkcji OfWCA (było/teraz jest 10%). Warunek max 15 polis bez załączonego skanu pozostaje bez zmian. Automatyczne odblokowywanie (online) – nastąpi każdorazowo po dołączeniu odpowiedniej ilości skanów oraz ponownym zalogowaniu do aplikacji lub wybraniu przycisku „Odśwież” na kaflu „Akcje”. Liczbę brakujących skanów z ostatnich 12 miesięcy każda OfWCA może znaleźć w Akcjach na ekranie startowym pod pozycją Polisy bez skanów z ostatnich 12 miesięcy. Wartość przedstawia liczbę polis i aneksów wystawionych w ostatnich 12 miesiącach (bez uwzględnienia polis wystawionych w ostatnich 21 dniach), do których nie został dołączony skan polisy/aneksu oraz wartość procentową brakujących skanów.

WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA

Tu dedykowaną ścieżką jest utworzenie Zgłoszenia w eAgent (z poziomu polisy lub z górnego Menu eAgenta) – w niektórych „nieszablonowych” przypadkach należy utworzyć zgłoszenie COA (dolne Menu eAgenta).Należy przesłać na : wypowiedzeniaOC@warta.pl

Zdjęcia- funkcja w całości przeniesiona do systemu eAgent.Alternatywą jest opis problemu i wysłanie go drogą mailową na adres: wypowiedzeniaOC@warta.pl i/lub zwroty@warta.pl (w zależności od rodzaju operacji).

Anulowanie polis

Bezpośrednio po wystawieniu polisy (opcja dostępna jako anulowanie w „czynnościach”) albo poprzez „Zgłoszenia” jako anulowanie po zatwierdzeniu.

APK

Rekomendujemy robienie APK w systemie Warty, jest możliwość robienia ich poza (ciężar ich archiwizacji spoczywa wtedy na OFWCA– jeśli są robione w systemach Warty, nie musicie ich dodatkowo archiwizować). Jest kilka ryzyk (dla polis wystawianych w systemie AUW lub poprzez doprowadzenia - KORPO), dla których APK są zewnętrzne. Wszystkie te APK są również dostępne w Bazie Wiedzy w eAgencie: https://wiedza.warta.pl/?category_id=&s=APK

PŁATNOŚCI

Przelew: numer kota na polisie

Gotówka: przelew należy dokonać na konto Grupy RBG zgodnie z zestawieniem wysyłanym przez nas raz w tygodniu

83 2490 0005 0000 4600 7121 49**

RBG Sp. z.o.o Piotrkowska 148/150, 90-063, Łódź


WINDYKACJA

Powyżej 45 dni jest utrata prawa do prowizji (możemy się jeszcze starać o jej przywrócenie). Ale powyżej 90 dni nie możemy jej już odzyskać.

TUnŻ „WARTA” S.A

Awesome Image

Informacje

Klientom indywidualnym towarzystwo oferuje m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, osobowo-turystyczne i odpowiedzialności cywilnej. Firmom działającym w różnych branżach Warta oferuje specjalistyczną i kompleksową ochronę ubezpieczeniową, zgodną ze światowymi standardami.

PRODUKCJA

od 19.06.2021 przekazywanie podpisanych przez klienta dokumentów WDCiR i Warta Ochrona będzie możliwe wyłącznie w formie zdjęcia/skanu, przekazywanego za pośrednictwem aplikacji eAgent

Dla polis Warta Ochrona z ankietą finansową obowiązuje dotychczasowy sposób przekazywania dokumentów na podstawie oryginałów.

WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA

-Wypowiedzenia, odstąpienia od umów życiowych, wykupy – zawsze w oryginale – podpisane przez klienta – przesyłacie jak dotąd na adres:

TUnŻ „WARTA” S.A.

Skrytka pocztowa nr 61 Pocztowa 1 41-500 Chorzów 1

Anulowanie polis -Anulowanie wystawionych certyfikatów/polis z życiowych – z poziomu programu eAgent