PRODUKCJA
Dla polis i aneksów wystawionych w eAgent (agent/OWCA podłącza skan podpisanego przez klient oświadczenia)
albo z poziomu polisy (załącz plik – jako „obraz polisy) albo przez funkcję Archiwizacji
Całość komunikacji jest dość obszerna ale jest dostępna u każdego użytkownika eAgenta w Bazie Wiedzy – pod hasłem „Archiwizacja"
Zaostrzamy kryterium „Blokady sprzedaży” u OfWCA ze zbyt wysokim poziomem brakujących skanów.
Po 01.09.2024 blokada następować będzie automatycznie w przypadku 5% (lub więcej) braków skanów w stosunku do całej produkcji OfWCA (było/teraz jest 10%). Warunek max 15 polis bez załączonego skanu pozostaje bez zmian.
Automatyczne odblokowywanie (online) – nastąpi każdorazowo po dołączeniu odpowiedniej ilości skanów oraz ponownym zalogowaniu do aplikacji lub wybraniu przycisku „Odśwież” na kaflu „Akcje”.
Liczbę brakujących skanów z ostatnich 12 miesięcy każda OfWCA może znaleźć w Akcjach na ekranie startowym pod pozycją Polisy bez skanów z ostatnich 12 miesięcy. Wartość przedstawia liczbę polis i aneksów wystawionych w ostatnich 12 miesiącach (bez uwzględnienia polis wystawionych w ostatnich 21 dniach), do których nie został dołączony skan polisy/aneksu oraz wartość procentową brakujących skanów.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Tu dedykowaną ścieżką jest utworzenie Zgłoszenia w eAgent (z poziomu polisy lub z górnego Menu eAgenta) – w niektórych „nieszablonowych” przypadkach należy utworzyć zgłoszenie COA (dolne Menu eAgenta).Należy przesłać na :
wypowiedzeniaOC@warta.pl
Zdjęcia- funkcja w całości przeniesiona do systemu eAgent.Alternatywą jest opis problemu i wysłanie go drogą mailową na adres: wypowiedzeniaOC@warta.pl i/lub zwroty@warta.pl (w zależności od rodzaju operacji).
Anulowanie polis
Bezpośrednio po wystawieniu polisy (opcja dostępna jako anulowanie w „czynnościach”) albo poprzez „Zgłoszenia” jako anulowanie po zatwierdzeniu.
APK
Rekomendujemy robienie APK w systemie Warty, jest możliwość robienia ich poza (ciężar ich archiwizacji spoczywa wtedy na OFWCA– jeśli są robione w systemach Warty, nie musicie ich dodatkowo archiwizować).
Jest kilka ryzyk (dla polis wystawianych w systemie AUW lub poprzez doprowadzenia - KORPO), dla których APK są zewnętrzne.
Wszystkie te APK są również dostępne w Bazie Wiedzy w eAgencie:
https://wiedza.warta.pl/?category_id=&s=APK
PŁATNOŚCI
Przelew: numer kota na polisie
Gotówka: przelew należy dokonać na konto Grupy RBG zgodnie z zestawieniem wysyłanym przez nas raz w tygodniu
83 2490 0005 0000 4600 7121 49**
RBG Sp. z.o.o
Piotrkowska 148/150,
90-063, Łódź
WINDYKACJA
Powyżej 45 dni jest utrata prawa do prowizji (możemy się jeszcze starać o jej przywrócenie). Ale powyżej 90 dni nie możemy jej już odzyskać.