PRODUKCJA
Dla polis i aneksów wystawionych w eAgent (agent/OWCA podłącza skan podpisanego przez klient oświadczenia)
albo z poziomu polisy (załącz plik – jako „obraz polisy) albo przez funkcję Archiwizacji
Całość komunikacji jest dość obszerna ale jest dostępna u każdego użytkownika eAgenta w Bazie Wiedzy – pod hasłem „Archiwizacja
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Należy przesłać na :
wypowiedzeniaOC@warta.pl
Zdjęcia- funkcja w całości przeniesiona do systemu eAgent
Anulowanie polis
Bezpośrednio po wystawieniu polisy (opcja dostępna jako anulowanie w „czynnościach”) albo poprzez „Zgłoszenia” jako anulowanie po zatwierdzeniu.
APK
Rekomendujemy robienie APK w systemie Warty, jest możliwość robienia ich poza (ciężar ich archiwizacji spoczywa wtedy na OFWCA– jeśli są robione w systemach Warty, nie musicie ich dodatkowo archiwizować).
Jest kilka ryzyk (dla polis wystawianych w systemie AUW lub poprzez doprowadzenia - KORPO), dla których APK są zewnętrzne.
Wszystkie te APK są również dostępne w Bazie Wiedzy w eAgencie:
https://wiedza.warta.pl/?category_id=&s=APK
PŁATNOŚCI
Przelew: numer kota na polisie
Gotówka: przelew należy dokonać na konto Grupy RBG zgodnie z zestawieniem wysyłanym przez nas raz w tygodniu
83 2490 0005 0000 4600 7121 4974
RBG Sp. z.o.o
Łódź 90-369 Piłsudskiego 7
WINDYKACJA
Powyżej 45 dni jest utrata prawa do prowizji (możemy się jeszcze starać o jej przywrócenie). Ale powyżej 90 dni nie możemy jej już odzyskać.