INFOLINIA PIERWSZEGO KONTAKTU

Tel. 785 585 256

ROZLICZENIE GENERALI

PRODUKCJA CONCORDIA

Polisy wysyłamy: załączamy do systemu skan oświadczenia

 

WYPOWIEDZENIA, DOKUMENTY, ZDJĘCIA :

Wypowiedzenia i dokumenty posprzedażowe wysyłamy: korektypolis@concordiaubepzieczenia.pl  lub strefa.agenta@concordiaubepzieczenia.pl

Zdjęcia wysyłamy: 7 dni załączamy do systemu, lub na e-maila numer polisy

 

ANULOWANIE POLIS :

Polisy anulowane wysyłamy: przekreślony skan wysyłamy na adres: korektypolis@concordiaubepzieczenia.pl

 

Infolinia dla agentów: 61 646 88 88

 

PŁATNOŚCI :

Pieniądze za polisy przelewowe: numer na polisie

Pieniądze za polisy gotówkowe: brak możliwości gotówki

 

PRODUKCJA GENERALI/PROAMA :

Do Generali rozliczamy TYLKO „EGZEMPLARZ DLA GENERALI“,

z podpisem klienta i agenta (drukowany wraz z polisą) – w portalu załączamy SKAN (do 5 dni)

– bezpośrednio po wygenerowanie polisy kliknij Wczytaj oświadczenie lub przez – Sprzedaż -> Wczytaj dokumenty (oświadczenie).

 

WYPOWIEDZENIA, DOKUMENTY, ZDJĘCIA :

Wypowiedzenia, umowy kupna/sprzedaży, wnioski o zwrot składki itp załączamy na portalu

w zakładce SPRZEDAŻ-> Wczytaj dokumenty lub na info@generali.pl

 

ANULOWANIE POLIS :

Skany anulowanych polis wysyłamy na adres: merkury.admin@generali.pl,

anulowaną (przekreśloną i podpisaną) polisę załączamy także w Portalu – Wczytaj dokumenty.

 

PŁATNOŚCI :

W przypadku wpłat gotówkowych należy wydrukować z portalu dowód wpłaty/ poprzez inkaso/ na którym jest wskazany nr konta do wpłaty.