PRODUKCJA C-portal
Skany polis należy wgrać do systemu w zakładce obsługa polis.
WYPOWIEDZENIA,DOKUMENTY,ZDJĘCIA
Należy załączyć do systemu w zakładce obsługa polis.
Wypowiedzenia, umowy k/s, zawiadomienia które mają nr 11111111/111111111 ( BENEFIA)
BOK@BENEFIA.PL
Dokumenty dotyczące polis zaczynające się od nr 66014…. Przesyłamy na adres obsluga@beesafe.pl
obsluga@beesafe.pl
APK
APK do komunikacji, Compensa Rodzina oraz NNW jest w systemie przy wykonywaniu kalkulacji.
Do pozostałych produktów OFWCA sam robi APK wybiera produkt, potwierdza RODO i sam przeprowadza APK w systemie, następnie wykonuje kalkulacje.
APK nie musi drukować – przy wystawieniu polisy APK zapisuje się w systemie i zostaje przy polisie.
APK przy samych ofertach zostaje usunięte przez nas wraz z ofertą jeśli klient nie zawrze polisy, ponieważ nie wyraził on wtedy zgody na przetwarzanie danych u nas w systemie
PŁATNOŚCI
Przelew numer konta na polisie.
Gotówka numer konta znajduje się na wykazie.
WINDYKACJA
wypłacane jest 10% należnej prowizji.
Procedury w wie.net
Skanujemy i załączamy przez Wienet w zakładce rozliczenia.
Rozliczenie polisy
Skanujemy i załączamy przez Wienet w zakładce rozliczenia
Anulowanie polis
Polisa niezatwierdzona z Wienet – w zakładce portfel i po wyszukaniu polisy przycisk po prawej stronie anuluj.
Polisa zatwierdzona skanujemy i załączamy przez Wienet w zakładce rozliczenia.
Zgłaszanie wypowiedzenia agent@wiener.pl
Przelew numer konta na polisie.
Gotówka należy przelać składkę w ciągu 3dni na konto :
36 2490 0005 0000 4600 3413 05**
RBG Sp. z.o.o
Piotrkowska 148/150,
90-063, Łódź
WINDYKACJA
po 60 dniach wchodzi windykacja zewnętrzna i prowizja nie jest wypłacana